reklama

Keď sám život pobaví

Deň sa zdá byť hneď krajší, keď ma pobaví skvelý výrok v niektorom obľúbenom sitcome. Frasiera, M.A.S.H. alebo Dva a pol chlapa si rád pozriem aj v repríze. Ale najradšej mám zábavné hlášky, ktoré prináša samotný život. Ja som počas uplynulého týždňa zachytil tri vydarené perly.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Prvýkrát ma zabavil jeden známy, ktorý v areáli na okraji mesta organizoval rockový koncert. Mal povolenie na hudobnú produkciu do druhej hodiny v noci, nepredpokladal problém, keďže v blízkosti sa nenachádzajú obytné domy. Sťažnosti na políciu napriek tomu boli, tvrdá hudba sa predsa len ľahko šíri nočným povetrím. Mestským policajtom predložil na požiadanie potrebné povolenie a vzápätí sa aj dozvedel, kto bol jedným zo sťažovateľov - strážca neďalekého mestského kúpaliska nemohol kvôli koncertu spať. Nuž priznajme si - práca v noci býva občas ťažká.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Druhý krát som sa pousmial vďaka olašským Rómom, ktorých vídavam, ako ovešaní zlatom celé dni presedia pri stolíkoch reštaurácií a kaviarničiek pod holým nebom. Táto skupina práve odchádzala z takého podniku a jeden člen hlasno oznamoval tomu ďalšiemu: „Dnes už nepracujem." Nuž celodenného ničnerobenia vyzeral skutočne unavene...alebo unudene?

A do tretice - večer ma rozosmiala moja polovička. Práve som sedel za počítačom, chrbtom k televízoru, a moja manželka z gauča sledovala akúsi napínavú drámu. Herečka v nej počas jazdy autom prežívala pôrodné bolesti, bolo počuť krik a škrípanie bŕzd. Ja som o tehotenstve filmovej hrdinky nič netušil, na základe zvuku som predpokladal, že v telke beží jeden z kriminálnych seriálov, ktorými je večerné vysielanie preplnené. Krik, aký vydávajú postrelené obete, neustával, a tak som mimovoľne položil otázku: „Kde ju trafili?"

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A od manželky sa mi dostalo odpovede: „Trafili je presne medzi nohy. Pred deviatimi mesiacmi."

Chvíľku mi trvalo, kým som sa zorientoval, po zasvätení do deja filmu som sa však rozrehotal. A verím, že som trocha úsmevu posunul aj iným návštevníkom virtuálneho sveta.

Peter Gajdošík

Peter Gajdošík

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Ľavicovo zmýšľajúci pravičiar, optimista s čiernymi okuliarmi, pochybujúci nadšenec - skrátka ťažká Váha. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu